Het land Hongarije daar gaan we voor, vandaar de vlag van Hongarije

dinsdag 27 september 2011

Foto update adoptie van een gezin

Het blijft bezonder om te beseffen dat je een compleet gezin hebt geadopteerd. Vandaag hadden we een evaluatiegesprek met de NAS. Zo'n gesprek is meteen een goede vorm van reflectie. Want allemachtig wat is het allemaal snel gegaan en wat gaat het eigenlijk ontzettend goed. In 5 maanden voelt het alsof we de kinderen al jaren kennen en willen we misschien soms wel te snel. Maar de kids zijn ook zo aanhankelijk, ondernemend, overlevers, ondeugend, lief, knuffelig, en soms zo lekker kind, maar soms ook al zo groot.
Om een indruk te geven hoe ons leven loopt, hierbij een fotoimpressie

Regi en Kriszti op de camping met hun favoriete typetje jufrouw Jubelteen

Kriszti heeft een duikbril gewonnen en heel de dag opgehouden!

Onze grote gastdochter Krisztina. 3 December komt ze weer om hopelijk niet meer weg te gaan voorlopig

Kriszti met haar nieuwe look

Dikke vriendinnen, Kriszti, Carlijn en Rami

Mark's nieuwe look

Zie mij eens lachen. Ik ben de koningin!

Ik ben kabouter Plop en samen met mijn vrienden...

Piet Piraat schip Ahoy!

Baardgroei, je kunt het niet vroeg genoeg bestrijden! Of ben ik kabouter Plop??

Mark met fans!

Klaar voor zijn eerste voetballes

Ik heb dan wel een lui oog, maar die luie sticker gaat zo mooi niet los.

Met de trein naar opa en oma Nietap

Rami's kunstenaars-look. Met nieuwe bril en stoere kleren, lekker pittig toch?

2 zussen!

1 opmerking:

  1. Wat een gave bril van Rami! Ik zit hier Jaloers te zijn. Maar wat een fijne foto's weer. Kan niet wachten om jullie allemaal weer eens te zien. Wellicht in het amsterdamse?
    x Loes

    BeantwoordenVerwijderen