Het land Hongarije daar gaan we voor, vandaar de vlag van Hongarije

woensdag 9 februari 2011

türelem = geduld

Af en toe heb ik weer zo'n moment dat ik het wachten echt pittig vind.
Dan voelt het alsof ons geduld behoorlijk op de proef wordt gesteld. De ene week vliegt voorbij en zijn mijn gedachten druk met andere dingen. De volgende week lijkt voorbij te kruipen en dwalen mijn gedachten geregeld af naar Hongarije. Ons dossier ligt er alweer bijna 5 maanden.
Dan pep ik mezelf maar weer even op met allerlei tegel wijsheden.
Zoals: Geduld is een schone zaak, wachten wordt beloond etc.
Maar goed over het algemeen gaat het heel goed en zijn we zoals we in het vorige stukje schreven, gewoon heel druk. ;-)

1 opmerking:

  1. Hoi Martijn en Marjon geduld is natuurlijk een schone zaak maar dit is natuurlijk wel even iets anders jullie geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld, maar je moet maar denken wij weten waar we het voor doen dus misschien nog heel even en dan is het zover.Dan kunnen jullie ook genieten van de kids maar ook even tussendoor met Krizta een korte vacantie dat ook wer genieten.Groetjes Mutti

    BeantwoordenVerwijderen