Het land Hongarije daar gaan we voor, vandaar de vlag van Hongarije

zondag 6 februari 2011

Druk, Druk, Druk

Het was afgelopen week een hele drukke week en de tijd vloog dan ook voorbij.

Woensdag en Donderdag hadden we van ons werk een inspiratiebijeenkomst. We gingen samen met andere ondernemers vorm geven aan de nieuwe speerpunten van PLUS.
Om ons daarbij te inspireren was deze 24 uurs bijeenkomst in de Efteling. Nou ben ik zowiezo al verliefd op de Efteling, maar dit was wel heel gaaf.

We kregen het verhaal achter de efteling te horen en waarom het al jaren een succesformule is.
Vanuit die visie zijn we met de ondernemers naar onze eigen branche gaan kijken.
Dit heeft hele verrassende resultaten opgeleverd.

Vrijdag had ik kassadienst en 's avonds kwamen Kevin en Karlijn bij ons eten. Zij zijn goede vrienden van ons en gaan op 1 juni trouwen! Wij zijn het ceremonieduo en we hebben weer gesproken wat voor wensen zij hadden voor de bruiloft en wat voor ideeen. Ik kan verklappen het wordt echt gaaf!!!

Zaterdag eerst gewerkt in de winkel. Daarna werden de kastjes, die we door de vader van een medeweker hebben laten maken, geleverd en ze zijn super mooi. Zodra ze boven staan maak ik er foto's van en zal ik ze hier plaatsen. Wij zijn er echt heeeeeel blij mee.

's Avond uit eten geweest met mijn papa en mama, want mama was jarig.
Het was erg gezellig. Heerlijk bijgekletst en cadeautjes uitgewisseld, want ik ben over 2 weken jarig. haha.
Zo vaak zien we papa en mama niet dus hadden elkaar genoeg te vertellen en het was snel laat.
Ik rolde om 00:30 doodmoe m'n bed in.
Martijn ligt er nu nog samen met Luna (hond)

Luna is eindelijk weer een beetje beter. Onze 3 meiden waren zo ziek sinds vrijdag. Overgeven, diaree. Heel vies. Maar gelukkig gaat het nu wel weer een beetje. Alleen Gentle is nog steeds misselijk.
Vandaag maken we er een rustig dagje van. Lekker bijtanken naar zo'n drukke week. Want volgende week staat ook alweer helemaal vol gepland met afspraken. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten