Het land Hongarije daar gaan we voor, vandaar de vlag van Hongarije

donderdag 1 september 2011

foto's 1e schooldag en bezoek aan opa en oma

In de laatste vakantieweek is Martijn met Márk en Rami een paar dagen naar Madrid geweest en ik ben met Regi en Kriszti naar mijn ouders gegaan. Voor de kids een superuitje al die aandacht van opa, oma en ooms en tante.
Het bezoek aan de oude opa was ook heel bijzonder. Mijn 93 jarige opa, geniet met volle teugen van zijn achterkleinkinderen.

Met kids, opa, oma, oom Niels, oom Teis en tante Loes landgoed Nienoord bezocht. Een geweldig jeugdsentiment. Hier speelde mijn oudste broer (44) al, ik (34) ben er volop geweest en ook mijn jongste broertje (26) kwam er veel en nu dus met mijn kids. En allemaal riepen we Ooh kijk dat was er vroeger ook al, daar heb ik veel op gespeeld.

Maar er waren ook een heleboel nieuwe dingen. Zo waren de ezeltjes vervangen voor een rondje op een tractor. (vonden de oudjes wat minder, maar de kids vonden het super) en ook waren er allemaal hippere toestellen. Gelukkig was het nog steeds gewoon een speeltuin/kinderboerderij.
Een groot succes, vooral ook het treintje aan het eind van de middag.

De thuiskomst van Papa, Rami en Márk was ook overweldigend. Stralende snoetjes!

De 1e schooldag was niet voor iedereen een groot succes. Márk moest echt ff wennen, maar inmiddels gaan ze alle 4 met plezier naar school. Hieronder de foto's.

Opa met Regi en Kriszti

Oom Niels en Regi

Kriszti leert piano spelen

Kriszti op de kabelbaan

Regi en oom Teis

Oude opa met Kriszti en Regi

Hoera papa is op Schiphol
spannend zo'n 1e schooldag, ook voor de papa's en mama's
Márk kijkt kritisch naar wat er allemaal gebeurd

Blije snoetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten