Het land Hongarije daar gaan we voor, vandaar de vlag van Hongarije

dinsdag 19 april 2011

op controle

Vandaag mocht ik bij de chirurg op controle.
Dit was niet in het ziekenhuis in Weert, maar op het medisch centrum in Budel, bij ons om de hoek.
Lekker makkelijk!

Daar, met veel zuchten en steunen, aangekomen, ging de chirurg mijn buik en de sneetjes controleren.
Het eerste sneetje (de kleinste) ging prima. Daarna de tweede pleister eraf en direct ging die wond bloeden.
Mijn shirt onder het bloed.
Aan de hand van het bloed op mijn shirt constateerde de vrouwelijke chirurg ook dat het nog niet geheel dicht was. De andere 3 sneetjes waren wel dicht, maar zagen er nog "vers" uit.
De buik(wand) voelde goed en soepel.

Advies van de chirurg is; "Doe rustig aan deze week en ga tegen het weekend eens voorzichtig opbouwen met buiten lopen en fietsen. En volgende week na pasen, mag je naar eigen inzicht rustig aan wat meer hooi op je vork nemen, maar overdrijf het niet...."

Ik ben blij als ik weer wat meer kan/mag, maar dat 1 van de wondjes nog niet helemaal dicht is, viel me wel tegen. Dat had ik niet verwacht.
Daarom zal ik me maar netjes aan het advies van de arts houden.

Wordt vervolgd.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten