Het land Hongarije daar gaan we voor, vandaar de vlag van Hongarije

donderdag 13 januari 2011

Kontroll 5! kész!

Kontroll 5! kész!  = Controle 5! Klaar!

Afgelopen dinsdag mocht ik weer naar het ST. Anna ziekenhuis voor, als het goed was, de laatste controle.
Ze zouden de controle uitvoeren en daarna mijn gebit en beugel reinigen. "Als soort van laatste apk voor ik weer geheel schadevrij de weg op mocht."

De arts zei dat het er prima uitzag en dat ik niet meer terug hoefde te komen voor controle.
Toen werd mijn gebit gereinigd en na een half uur stond ik weer buiten met de wetenschap dat het nu klaar is.

Uiteraard moet de breuk nog verder helen (dit duurt jaren), mijn gevoel in mijn onderlip/kin nog terugkeren en er moet nog wat vocht verdwijnen in mijn gezicht, maar verder is het prima. Ik kan ook weer nagenoeg alles eten. behalve harde etenswaar als harde broodjes, chocoladerepen, harde snoepjes,etc.
Nee, ik ben weer 100% on the move....

Dus dit was mijn laatste verslag over mijn operatie.
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de vele kaartjes, presentjes, telefoontjes en beterschap wensen die ik heb mogen ontvangen van jullie. Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten